‘Nederland Vleesland’ heeft gewonnen. Nina Pierson eet namelijk weer vlees. Voor wie niet weet wie Pierson is, hier een klein inkijkje in haar leven. Ze is influencer en deelt dagelijks filmpjes over haar vier kinderen en de hoogte- en dieptepunten van het moederschap. Standaard influencercontent komt voorbij, met hier en daar een vleugje holistisch, duurzaam gedrag: houten speelgoed, minder schermtijd, knutselclub, borstvoeding en vakanties in Zweden. Daarnaast is ze eigenaar van SLA, een gezonde, biologische, (bijna) plantaardige saladeketen. Kortom, een van de progressievere en duurzamere influencers, al helemaal als je ziet welke troep en onzin er verder online wordt aangeprezen.
En toen verscheen daar ineens tussen haar posts een bericht dat ze weer was begonnen met vlees eten. Vriend en familie reageerden met grote verbazing, schreef ze. Vlak voor de bevalling van haar vierde kind had ze zelfs een steak verorberd.
Dat het de vleeslobby is gelukt Nina Pierson weer vlees...
Je reactie wordt geplaatst zodra deze is goedgekeurd. Je reactie is geplaatst.